flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Кількість звернень громадян в 2018 році в порівнянні з 2017 роком зменшилася майже вдвічі

09 січня 2019, 14:57

     Звернення громадян є одним із засобів захисту їхніх прав та законних інтересів. Це право закріплено у Конституції України. Так, у статті 40 Конституції України зазначено, що всі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які у свою чергу зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Звернення громадян розглядаються та вирішуються у строки, визначені законом. На всі письмові звернення заявникам надсилається письмова відповідь про наслідки розгляду звернення та прийняте рішення.

В  2018  році до суду надійшло 5 звернень, з них: 1 скарга,  4 заяви. Пропозицій (зауважень) у звітному періоді до суду не надходило. Слід відмітити, що кількість звернень громадян зменшилися майже вдвічі в порівнянні  з аналогічним періодом 2017 року, тоді було 8 звернень ( 2 скарги та 56заяв).

Надходження звернень пояснюється тим, що громадяни зовсім не орієнтуються  в законодавстві, особливо в процесуальному, не вірно розуміють ті чи інші  статті законів, а також  неявкою в судове засідання  учасників судового процесу, тривалим за часом виконання експертними установами  призначених судом експертиз у справах,  та те, що   деякі справи, по яким  приймає участь два та більше адвокатів, доводиться призначати з урахуванням їх участі  і в і інших судових процесах.  В свою чергу судді постійно аналізують свою роботу  і докладають максимум зусиль, щоб звернень на їх дії не надходило.