flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Релультати опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи суду

26 вересня 2016, 09:29

             На виконання пункту 2 рішення ради суддів № 28 від  02.042015 року України та пункту 3 рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року «Про реалізацію «Системи оцінювання роботи суду»,  Сумським районним судом Сумської області з 5 по 16 вересня 2016 року  проведено анонімне опитування громадян – відвідувачів суду стосовно  якості та ефективності роботи суду. 

           У вказаному анонімному опитуванні взяло участь 38 осіб 

I. Характеристика респондентів:

1.     Із них: чоловіків – 47,3 %,  жінок  - 52,7 %

2.     Віком : 40-59- 26,3%;  26-39 – 50 %;   18-25 – 23,7 %

3.     У суді представляли 1) особисто себе – 18,42 %,  іншу особу – 81,5 %    

II.  Якість роботи суду 

3.     Оцінили  якість роботи суду  за 5-бальною школою:

задовільно – 5,2 %; 4 добре – 50 %;  5 відмінно – 36,8 %; не могли визначитися – 7,9 %.

 

4.     Оцінили зручність умов перебування громадян в суді (з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів як: достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо): відмінно – 31,6 %, добре – 50 %, задовільно – 15,8 %.

 

5.      Оцінили повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо) відмінно – 26,3 %, добре – 68,4 %, задовільно – 5,3 %.

 

6.      Оцінили своєчасність   судового розгляду  з урахуванням таких аспектів як:(дотримання строків розгляду справ; вчасність надсилання судом  повідомлень про розгляд  справ; обґрунтованість перенесення судових засідань,  додержання графіків судових засідань, часу сліхання справ. тощо) відмінно – 26,3 %, добре – 44,7%, задовільно – 21%, не змогли  визначитися – 7,9 %.

 

7.      Оцінили ефективність виконання   працівниками апарату суду своїх функціональних обов'язків  (старанність та сумлінність, бажання допомогти; відсутність помилок, які  призводили б до  перероблення документів та порушення строків судового розгляду; форма одягу, тощо) відмінно – 44,7 %, добре – 47,3 %, задовільно – 5,3%, не змогли  визначитися – 2,6 %.

 

8.     .Могли сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду  коректно та ввічливо: так –89,5 %. скоріше так – 7,9 %, не змогли визначитися – 2,6 %.

 

9.     Могли сказати, що судді ставляться до  учасників судових проваджень коректно та ввічливо: так –73,7 %, скоріше так –21,1 %, не змогли  визначитися –2,6 %

 

     10.  Для респондентів, чиї справи  вже завершено:

              1.  Могли сказати, що суд при розгляді справи є незалежним та неупередженим: так – 71,1 %,  скоріше так – 18,4 %, не змогли  визначитися –10,5 %

         2.  Могли сказати, що  при розгляді справи  суд прийняв  незалежне та неупереджене рішення: так – 73,7 скоріше так – 21,1 %, скоріше ні – 9,3%, не змогли визначитися – 2,6 % 

         3. Могли  сказати, що рішення по справі було на користь  респондента:

     так – 60,5 %, скоріше так – 21,1 %, ні – 15,8%, не змогли визначитися – 23,7% 

4. Могли сказати, що у разі винесення судом рішення на користь респондента, мають намір  його оскаржувати:  так – 26,3 %, ні – 36,8%, не змогли визначитися –36,8 % 

 

    11.  Могли сказати, що  рішення суду є  обгрунтованим та викладеним доступною для  розуміння мовою:  так – 52,6 %, скоріше так – 39,5 %, скоріше ні – 5,3 %,  ні – 2,6 %, не зміг визначитися –2,6 %.