Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання пункту 2 рішення ради суддів № 28 від 02.042015 року України та пункту 3 рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року «Про реалізацію «Системи оцінювання роботи суду», Сумським районним судом Сумської області з 5 по 16 вересня 2016 року проведено анонімне опитування громадян – відвідувачів суду стосовно якості та ефективності роботи суду.
У вказаному анонімному опитуванні взяло участь 38 осіб
I. Характеристика респондентів:
1. Із них: чоловіків – 47,3 %, жінок - 52,7 %
2. Віком : 40-59- 26,3%; 26-39 – 50 %; 18-25 – 23,7 %
3. У суді представляли 1) особисто себе – 18,42 %, іншу особу – 81,5 %
II. Якість роботи суду
3. Оцінили якість роботи суду за 5-бальною школою:
задовільно – 5,2 %; 4 добре – 50 %; 5 відмінно – 36,8 %; не могли визначитися – 7,9 %.
4. Оцінили зручність умов перебування громадян в суді (з точки зору зручності та комфортності, та з урахуванням таких аспектів як: достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо): відмінно – 31,6 %, добре – 50 %, задовільно – 15,8 %.
5. Оцінили повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо) відмінно – 26,3 %, добре – 68,4 %, задовільно – 5,3 %.
6. Оцінили своєчасність судового розгляду з урахуванням таких аспектів як:(дотримання строків розгляду справ; вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань, додержання графіків судових засідань, часу сліхання справ. тощо) відмінно – 26,3 %, добре – 44,7%, задовільно – 21%, не змогли визначитися – 7,9 %.
7. Оцінили ефективність виконання працівниками апарату суду своїх функціональних обов'язків (старанність та сумлінність, бажання допомогти; відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду; форма одягу, тощо) відмінно – 44,7 %, добре – 47,3 %, задовільно – 5,3%, не змогли визначитися – 2,6 %.
8. .Могли сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо: так –89,5 %. скоріше так – 7,9 %, не змогли визначитися – 2,6 %.
9. Могли сказати, що судді ставляться до учасників судових проваджень коректно та ввічливо: так –73,7 %, скоріше так –21,1 %, не змогли визначитися –2,6 %
10. Для респондентів, чиї справи вже завершено:
1. Могли сказати, що суд при розгляді справи є незалежним та неупередженим: так – 71,1 %, скоріше так – 18,4 %, не змогли визначитися –10,5 %
2. Могли сказати, що при розгляді справи суд прийняв незалежне та неупереджене рішення: так – 73,7 скоріше так – 21,1 %, скоріше ні – 9,3%, не змогли визначитися – 2,6 %
3. Могли сказати, що рішення по справі було на користь респондента:
так – 60,5 %, скоріше так – 21,1 %, ні – 15,8%, не змогли визначитися – 23,7%
4. Могли сказати, що у разі винесення судом рішення на користь респондента, мають намір його оскаржувати: так – 26,3 %, ні – 36,8%, не змогли визначитися –36,8 %
11. Могли сказати, що рішення суду є обгрунтованим та викладеним доступною для розуміння мовою: так – 52,6 %, скоріше так – 39,5 %, скоріше ні – 5,3 %, ні – 2,6 %, не зміг визначитися –2,6 %.